8 ianuarie 2011

Iertarile..

Tu sa ma ierţi de tot ce mi se-ntâmpla
Ca ochii mei sunt când senini când verzi
Ca port ninsori sau port noroi pe tâmpla
Ai sa ma ierţi altfel ai sa ma pierzi..

Vad lumea prin lunete maritoare
şi vad gradini cu arme mari de foc
Sub mâna mea deja planeta moare
şi în urechi am continentul rock..

Ai sa ma ierţi ca sunt labilitate
Ca trec peste extreme fulgerând
Ai sa ma ierţi preablânda mea de toate
Eu sunt nemuritorul tau de rând..

Ai sa ma ierţi ca nu pot fara tine
şi daca n-ai sa poţi si n-ai sa poţi
Mie pierzându-te-mi va fi mai bine
Eu tristul cel mai liber dintre toţi..

şi cum se-ntâmpla moartea sa le spele
Pe toate-nobilându-le fictiv
Ai sa te-apleci deasupra morţii mele
şi tot ai sa ma ierţi definitiv..

Ai sa ma ierţi în fiecare noapte
şi-am sa te mint în fiecare zi
şi cât putea-va sufletul sa rabde
Cu cât îţi voi gresi te voi iubi...

Adrian Paunescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu