5 ianuarie 2011

Clipe

Am crezut cand ingerii mi`au spus,
Ca singur n`am sa fiu
Am crezut in primul tau sarut,
Dar a fost prea tarziu.

Nu`mi lua dragostea te rog,
Nu`mi frange aripile-n zbor.
Mai lasa`mi doar o zi sa sper
E tot ce`ti cer...

Sunt clipe in viata,
Cand ti`as spune tot ce simt
Dar stiu ca n`ar conta
Tu nu m`ai asculta
Sunt clipe in viata mea,
Cand imi plange inima.
Dar stiu...iubesc un suflet pustiu

N`ai sa-ntelegi cat imi e de greu
Nu esti in locul meu..
Mi`as dori sa poti si tu iubi
Cum te`am iubit eu.

Imi amintesc si acum
Atunci zambeai
Tu erai cerul meu
Spre tine zburam..

Spune`mi orice
Dar nu mai vreau sa te mint,
Sunt lumi diferite
N`am cum sa te ating,
Esti prea departe sa m`auzi..
Nu cer nimic
Decat dragostea ta
Pastrez in suflet increderea
Dar tu nu vrei sa ma ascultï


3 Sud Est - Clipe ( Cantec )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu