15 ianuarie 2011

Picatura de Amar


Sunt trista'acum, iar inima mea plange
In lupta cu destinul azi am pierdut din nou.
Si cred ca si speranta din mintea mea se stinge
Caci nu'mi'e dat iubire, ci doar al ei ecou..

Plange si cerul acuma pentru mine
Caci ochii meu nu mai au lacrimi, au secat,
Iar sufletul nu mai suporta, nu mai tine
Durerea grea ce ma apasa ne'ncetat..

M'ai parasit cand eu credeam in tine
Credeam in vorbele pe care mi le'ai spus!
Dar dac'as fi stiut ca iti bati joc de mine
Imi infrangeam iubirea si tot ce m'a patruns..

Tu te'ai jucat cu mine, cu ceva ce simteam.
Mi'ai luat iubirea'n ras, calcandu'mi inima
Dar eu am crezut totul, tot ce'mi spuneai credeam..
Ce rau ti'am facut, de m'ai distrus asa?

Plange acum, mereu si sufletul din mine..
Dar tie nici ca'ti pasa, n'ai habar
Ca te'amiubit, cat am tinut la tine,
Mi'ai lasat in schimb o picatura de amar...

Loredana Pastia (1975)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu