1 ianuarie 2011

Himera

Inca mai plang soptind acelasi nume,
Traind departe de realitate si desprins de lume;
Te-am regasit cu ani in urma, intr-o simpla melodie,
Azi ratacesc pe strada mult prea goala si pustie...

Alerg spre tine agatandu-ma de umbre,
Te caut in nimicurile zilei sumbre;
Pe chipurile reci ... mult prea straine,
Sperand sa pot zari lumina ce-am gasito-n tine.

Si iar ma mint cu vorbe inselatoare,
Transform iluzii dulci in scrum, caci faptele sunt prea amare;
Poate ca am picat in agonie,
Arzand prea multe vise ce-mi stau marturie.

Ma mint pentru ca asa imi e mai bine,
Gustand detalii neinsemnate, ce sunt totul pentru mine;
Ma vezi pasind prin noaptea-ntunecata?
Te caut ... macinat de o dorinta disperata.

Bu (1989 - without the end)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu