8 iulie 2011

Unde esti , Edward ?

Unde esti , Edward ?

Unde ti-s foarfecele? unde ti- s coltii ?
Unde ti- e umbra amar jupuita?
Unde mi- e sufletul? unde va trece …
alaturi de tine?
…departe?

Unde -mi esti , viata?
Banala , concreta,
Prea sincer de plata…
oh.. viata perfecta
De mana te- apuca si nu -ti mai da drumul
ea, sansa pierduta.

Destin sau alegeri ?
ce este corect?
Iar umbra- mi cu tine …in brate, acolo
Aici eu cu frica…
Destinul nu i vina,
alegerea doare…

Suspine mai am, curaj, nu.
Si sfaturi sirag imi trec prin ureche
nu vreau sa cresc,
sa iau decizii.
desi fara luna…
noaptea e rece.

Cel putin albastrul avea ca sora
o pata galbuie , palid de trista
insa acolo…palpaia in stele.
Acum, nu mai e nimic.
Si timpul traieste…
un pusnic …

fara umbra sau colti
fara foarfeci de rugina ,
in bezna…ruina…
unde esti Edward?


Sofia Goublias

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu