16 decembrie 2010

Ea, El

Era`ntr`o dimineata, o vedeam neclar in ceata
Dar zambetul ei parea,
Ca poate s`aduca in orice'n viata, culoare, soare,
Parea ca n`o mai doare nimic, si inima ei nu era de vanzare
Sa fi fost o intamplare? Oare a fost o oarecare?
Nu stiu, dar stiu ca ea poate s`aduca o schimbare
Pe drumul vietii mele, sa`mi mai spele inima
Ea, nu`i ca restu, ea e pur si simplu ea
 
Visez, ca`mi spune noapte buna!
Ca ma strange in brate,si ca ma strange de mana
Zambesc, chiar daca stiu ca ma minte
Prefer sa`l cred, decat sa simt ca`l pierd!!

Ea, poate e singura ce poate
Cand apare sa`mi trimita problemele departe!
El, poate e singurul ce poate
Sa`mi promita, sa ma minta ca o sa treaca toate!

Si ti`am promis, ca nu te mai mint, ca tot ce simt iti spun
Ti`am promis ca intr`o zi o sa ma tin de promisiuni
Dar pana atunci, hai sa uitam de regrete!
Sa mai numaram si amintiri de vis, nu doar defecte!
Are acel ceva, atat de simpla, naturala!
Ea e pur si simplu ea atat de simpla, naturala
Dar orice poveste are si sfarsit intr`un tarziu
Sa lupt de unul singur sincer, nu prea mai stiu...

Stiu, uneori e prea tarziu, sa lupt de una singura nu stiu,
Esti atat de departe, un final fericit din povesti neterminate...


Vescan & Ligia Moldovan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu